vineri, 24 iunie 2016

Ce a mai mesterit Dorel?

Pentru ca un adevarat Dorel se pricepe la orice, el se ocupa si de treburile casei :)

De curand am fost nevoit sa schimb bateria chiuvetei de la baie pe motiv ca incepuse sa curga pe undeva prin interior... urmatoare pe lista este bateria de la cada care si ea si-a cam "trait traiul si mancat malaiul"
 
 Trebuie sa recunosc ca toata operatiunea mi-a luat ceva mai mult decat m-am asteptat, mai ales din cauza faptului ca era prima data cand efectuam operatiunea asta de capul meu, neasistat si nici nu aveam toate uneltele necesare la indemana, dar pana la urma am reusit :D
Hint: Este necesara o cheie fixa de 10MM , cu patent sau altceva devine al naibii de complicat.

Chestiile astea sunt ceva normal, bateriile cedeaza tot timpul, la fel si racoardele de apa, robinetii... etc.
Mai devreme sau mai tarziu, in functie de calitate Obiectele sanitare trebuie schimbate... chiar daca doar ne-am plictisit de ele :)

Intrebarea care se pune este: unde gasesc cel mai bun raport calitate/pret?
Cu un raspuns la aceasta intrebare va pot ajuta eu cu un link catre Obiecte sanitare sau de ce nu Mobilier baie

Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu