luni, 20 iunie 2016

Hai Romania... acasa...pe jos

Si uite ca m-am inselat amarnic, in postarea anterioara consideram ca si Elvetia si Albania sunt echipe de batut... nimic mai fals.

Iata ca am reusit performanta rusinoasa sa pierdem si meciul impotriva Albaniei.

Eu unul nu pot sa cred ca argumente cel putin idioate pentru aceste esecuri ne sunt servite pe masa:
- nu putem sa jucam la 2-3 zile
- am cazut fizic in repriza secunda
- mingea nu a vrut sa intre in poarta
- echipa adversa a fost mai motivata
- am vrut prea tare sa castigam meciul si asta s-a intors impotriva noastra

Chiar nu vede nimeni ca nu suntem in stare sa dam 4 pase consecutive fara sa pierdem mingea?

Nu a obosit nimeni sa auda de la comentatori fraze gen:
- " albania nu ne-a batut de 68 de ani"
- " jucatorul cutare nu a mai dat gol de 10-15 meciuri"
- " acum meritam sa dam gol"

Intotdeauna echipa care nu ne-a mai batut de jde-mii de ani reuseste sa ne bata, ne da gol jucaorul care nu a mai dat gol de 100 de meciuri... etc.
Ca sa nu mai spun ca pana si Albania ne-a presat pe final, iar noi niciodata nu terminam un meci in atac... nu e mai buna strategie lui Atletico Textila? "Ai, n-ai mingea... tragi la poarta"

Concluzia "generalului" : am avut un foc foarte bun, daca reuseam sa marcam, jocul avea o alta inorsatura ... si alte aberatii de genul asta

Concluzia mea: nici unul dintre ei nu merita sa ajunga acasa decat pe jos

Daca prin absurd ne mai calificam la vreun cmpionat au vreo cupa, la nivel de echipa de club sau nationala, propun sa nu ne prezentam pe motiv ca orice alta echipa are mai mult noroc, este mai motivata sau reuseste sa convinga prin rugaminti mingea sa intre in poarta...

PS: Unde e statuia lui Gica Hagi?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu