luni, 13 iunie 2016

Hai Romania!!! Inca se poate

Selectionata Romaniei a avut onoarea de a juca meciul de deschidere a Campionatului European de Fotbal impotriva Frantei, meci pe care asa cum era de asteptat l-am pierdut, dar nu la o diferenta asa de mare cum sperau unii, scorul final fiind de 1-2
Cu toate ca am pierdut, echipa s-a descurcat bine, a fost un meci frumos si am convingerea ca vom reusi sa trecem de grupe.

Mai avem de jucat si de castigat doar 2 meciuri, impotriva Elvetiei si Albaniei, ambele echipe fiind "de batut"
In momentul de fata, grupa arata cam asa:
1. Franta - 3 puncte
2. Elvetia - 3 puncte
3. Romania - 0 puncte
4. Albania - 0 puncte

Urmatoarele meciuri pe care le jucam sunt cu
- Elvetia, miercuri, 15.06.2016 la ora 19:00
- Albania, sambata, 19.06.2016 la ora 22:00

Meciul impotriva Frantei a generat o adevarata nebunie printre suporteri, dupa cum am vazut cu totii foarte multe steaguri de toate marimile agatate de masini prin trafic.

Eu personal am urmarit meciul acasa impreuna cu cativa prieteni, acompaniati de o sticla de whisky, bere din plin, pizza si bineintele seminte si "crantanele", cu steagul atarnand la balcon :)

Acum, pana la urmatorul meci cu Elvetia, nu mai am decat de refacut stocul de bere si "crantanele", steagul este in continuare la locul lui... sau poate voi merge intr-un parc sau lao terasa sa vad meciul urmator? Nu m-am hotarat inca.

Tu unde vezi meciurile si cum te pregatesti sa sustii echipa nationala?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu