duminică, 17 aprilie 2016

[AD] Scrisul de mana in era tehnologiei

Zilele trecute a trebuit sa completez un formular... de mana :)

Spre rusinea mea, si in mod sigur nu sunt singurul in aceasta situatie, am constatat ca nu am mai scris "de mana" de ceva timp, fiind obisnuit cu tastele laptop-ului si ecranul telefonului.

Stand si gandindu-ma "de cand nu am mai scris de mana" mi-am aminti de prima mea imprimanta, un multifunctional color care avea cartuse cu cerneala (va mai aduceti aminte?)

Imi aduc aminte cu placere bucuria achizitionarii primului asemenea achipament pentru acasa, cu toate ca nu mai stiu si cred ca nici la acel moment nu am stiut exact pentru ce imi trebuie, stiu doar ca am inceput sa printez tot felul de documente de care aveam sau nu nevoie.

Din fericire tehnologia avanseaza cu rapiditate si nu mai este nevoie sa achizitionam cerneala speciala pentru incarcarea cartuselor si sa ne murdarim aproape din cap pana in picioare incercand sa efectuam aceasta operatiune.

Au aparut imprimantele laser, cu o fiabilitate mult crescuta.
Nu are rost sa pomenim de viteza si calitatea cu care se imprima documentele acum.

Dar revenind la scisul de mana, se pare ca este un obicei pe cale de disparitie, mai ales ca aproape nimeni nu mai trimite scrisori sau vederi in modul traditional si personal.
Acum avem retele sociale, email, WhatsApp... etc prin care comunicam si ne exprimam emotiile prin intermediul emoticoanelor.

Din acest motiv, devine din ce in ce mai necesar pentru orice sa detina o imprimanta acasa.

Canon este unul din brendurile de top in acest domeniu si pana la data de 30 Iunie desfasoara o promotie foarte avantajoasa si anume extinderea garantiei pana la 3 ani (standard este 1 an) si CashBack (adica ofera inapoi o parte din pretul platit pe imprimanta)



http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/

Pentru mine, indiferent de produs, faptul ca producatorul chiar si prin intermediul uni promotii ofera garantie extinsa este un indiciu ca are incredere in calitatea si fiabilitatea produselor sale.


Pentru a beneficia de extinderea de garantie si oferta cashback nu trebuie facut decat un lucru foarte simplu si anume inregistrarea online a imprimantei la adresa:
http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/ 
Nu sunt necesare decat: seria produsului, o copia a facturii sau a bonului fiscal si o poza a codului imprimantei si a codului de bare al acesteia (se afla pe cutie)

Spor la imprimat si nu uitati sa mai exersati si scrisul de mana din cand in cand, si nu ma refer numai la semnatul diverselor documente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu