miercuri, 20 aprilie 2016

Ar trebui si cainii declarati si inclusi in intretinerea la bloc?

Deoarece de cum fericita familie il aduce acasa pe noul membru si anume bebe nou nascut, hop apare administratorul si/sau presedintele asociatiei sa decalaram de urgenta noul locatar la intretinere, ma intreb si eu ca orice om:
Daca este imperios necesar si urgent sa declaram bebelusul la intretinere pentru a fi introdus la cheltuielile comune, de ce nu ar trebui declarati si inclusi in calcule si animalele de companie, in special cainii?

Auzeam zilele trecute urmatoarea discutie:

Locatar: Doamna administrator, cainele de ce nu il includeti la intretinere si bebelusii da?
Administrator: Deoarece cand cobori zilnic cu copilul la plimbare folosesti liftul, consumi apa sa il speli... etc.

Precizez ca eram in graba si nu am stat sa ascult sau particip la continuarea sau finalul conversatiei.

Acum ma intreb eu:
1. Cainii nu trebuiesc spalati? (posibil sa consume mai multa apa decat un bebe?)
2. Cainii nu coboara tot cu liftul ca si copii?
3. Cainii nu beneficiaza si ei de caldura?
4. Cainii nu mananca si produc gunoi?
5. Cainii nu fac galagie cand latra in casa? (de multe ori mai multa galagie decat un bebelus care plange)

Dupa umila mea parere, copii ar trebui inclusi in calcull intretinerii daca nu dupa varsta de 2 ani (cum am vazut ca a propus un parlamentar) macar abia dupa varsta de 6 luni.

Din cate vad, cainii au mai multe drepturi/beneficii decat copii, inclusiv mai multi bani alocati de la bugetul statului pentru ingijire/hrana (despre asta in alta potare in curand).

PS: se spune ca "cainele ete cel mai bun prieten al omului"...
Cum cainii nu se iau in calcul la intretinere, daca cel mai bun prieten al meu (om) nu are unde sa stea si il gazduiesc eu 1-2 luni, il declar la intretinere sau nu?

Pareri, opinii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu