sâmbătă, 23 aprilie 2016

Cum m-am gandit sa reduc numarul de tigari

Pentru ca Dorel este un barbat major si vaccinat, bineinteles ca are si vicii... printre care se numara si fumatul.
Dar ce s-a gandit Dorel? Sa incerce sa reduca numarul de tigari fumate zilnic.

Acum sa trecem inapoi la persoana a 2-a :)

Nu fumez exagerat, undeva intre 10-15 tigari pe zi, ceea ce inseamna cam o tigara pe ora.
Nu m-am gandit sa reduc numarul tigari din ratiuni financiare (cu toate ca se realizeaza si o mica economie), ci mai degraba pentru sanatatea mea si a celor din jur (sotie, copil... etc)
Nu neg faptul ca si legea impotriva sau contra fumatului m-a "incurajat" putin.

Iata cam care este planul meu:
Tin in sertar un pachet de tigari gol si de fiecare data cand am chef de o tigara, scot o tigara din pachetul plin, o pun in cel gol si incerc sa-mi gasesc ceva interesant de facut pentru urmatoarele 5-10 min... spre exemplu postarea asta.

O alta varianta este ca atunci cand ies din birou sa fumez, in drum sa ma opresc cateva minute sa mai vorbesc cu oricine intalnesc in cale.

Acum vreo 2 zile am reusit parformanta sa fumez numai 3 tigari la servici (in 8 ore) dar spre rusinea mea am recidivat in trafic si am fumat 3 tigari in 2 ore... nu mai bine mergeam cu metroul? :)

Stiu, care o prostie, dar daca aman cu 5-10 minute fiecare tigara, la 10 tigari fumate castig in jur de o ora pe care o petrec facand orice altceva pe placul meu, si mai si economisesc 1-2 tigari pe zi (uneori le mai si "sudez")

La un calcul simplu, daca reduc fumatul cu 2 tigari zilnic rezulta urmatorul calcul:
2 tigari x 30 zile => 60 tigari=> 3 pachete pe luna
3 pachete x 15 lei => 45 lei

Si uite cum amanand fumatul unei tigari cu numai 5 min economisesti 45 lei lunar, bani pe care ii poti folosi sa platesti factura de internet

Daca aveti si alte idei care sa nu implice nervi de fier sau investitii suplimentare in plasturi cu nicotina, tigari electronice sau alte chestii de genul, va rog sa mi le spuneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu